تینت لب و رژ لب تفاوت هایی با هم دارند.

فرق بین تینت لب و رژ لب

تینت لب با رژلب تفاوت‌های زیادی دارد که در زیر به بعضی‌هایشان اشاره کرده‌ایم:

 

۱. تینت لب فاقد سرب است

 

وجود سرب در بعضی از رژ لب‌ها باعث ماندگاری آن‌ها می‌شود که عنصر مضری است و می‌تواند در دراز مدت مضراتی داشته باشد اما تینت‌ها فاقد هرگونه سرب و مواد مضر هستند.

 

تینت فاقد موم است

در رژ لب‌ها از موم که نوعی ماده روغنی است برای لغزندگی ر ژلب و جذب راحت‌تر مواد رنگی به پوست استفاده می‌شود که هرچند ماده بی‌خطری است اما نوعی سنگینی و چسبندگی روی لب ایجاد می‌کند. تینت به خاطر ساختار مایع‌اش فاقد موم است و این احساس چسبندگی را ایجاد نمی‌کند.

 

تینت لب ظاهر طبیعتی‌تر و شاداب‌تری دارد

به خاطر نداشتن موم و سرب، تینت جلوه طبیعی‌تری در مقایسه با رژ یا برق لب به لب‌ها می‌دهد؛ زیرا مایع یا بافت ژلی آن کم‌کم تبخیر می‌شود و این رنگ‌دانه‌های آن است که روی پوست باقی می‌ماند و احساس سنگینی یا چسبندگی در لب ها ایجاد نمی‌کند. همچنین پیگمنت‌های مخملی تینت لب، حالتی خوش فرم به لب‌ها می‌دهد و باعث می‌شود حالت افتادگی و شل بودن آن کمتر به چشم بیاید و نسبت به رژ لب، ظاهری طبیعی‌تر و در عین حال شاداب به لب می‌بخشد.

 

تینت لب، باعث خشکی لب‌ها نمی‌شود

بیشتر تینت‌‌های لب، حاوی مواد آبرسان هستند و علاوه بر جلوگیری از خشک شدن لب، در کاهش پوسته پوسته شدن آن نیز مؤثر هستند. اگر به هر دلیلی بعد از زدن تینت لب احساس خشک شدگی در لب‌ها داشتید، کافی است قبل از زدن آن، از کمی بالم لب استفاده کنید تا مشکل برطرف شود.

 

تینت لب ماندگاری بیشتری دارد

یکی دیگر از فرق‌های رژ لب با تینت لب، ماندگاری آن است. رژ لب فقط به سطح لب رنگ می‌دهد اما تینت لب، به‌صورت عمقی‌تر به لب و درون پوست نفوذ می‌کند و به همین دلیل، ماندگاری بیشتری دارد و احتیاجی نیست وقت و بی‌وقت، به‌دنبال فرصتی برای تمدید آن بگردید.

 

تینت لب محصولی دو کاره و مقرون به صرفه است

با توجه به ماندگاری بالای این محصول، یک‌بار خرید تینت لب می‌تواند تا چندین ماه برایتان کافی باشد. همچنین از تینت لب می‌توان هم به‌عنوان رژلب و هم رژ گونه استفاده کرد و احتیاجی نیست محصولی جداگانه برای رژ گونه نیز خریداری کنید.

 

تینت لب از خود ردی به‌جا نمی‌گذارد

برخلاف رژ لب، رد تینت لب روی لیوان نمی‌ماند و رنگ آن بر اثر تعریق یا غذا خوردن، اطراف لب پخش نمی‌شود. فقط کافی است پس از زدن تینت لب، کمی به آن زمان بدهید تا به‌خوبی خشک شود و اگر هنوز روی لب‌هایتان مایع اضافی وجود داشت، آن را با فشار دادن دستمال کاغذی بین لب‌هایتان پاک کنید.

 

تینت لب خوش طعم و خوش رایحه است

درست است که رنگ تینت لب با نوشیدن و غذا خوردن از بین نمی‌رود اما طعم آن ناخودآگاه در دهان احساس می‌شود. خوشبختانه بیشتر تینت لب‌ها حاوی عصاره میوه بوده و برخلاف بیشتر رژ لب‌ها، خوش طعم هستند و بوی خوبی نیز دارند.

 

تینت لب بسته بندی متنوع و جذابی دارد

نظر شما با موفقیت ارسال گردید .

پس از تائید مدیرت سایت برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود

ثبت دیدگاه

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند